Paradise Jokkmokk

Yellow.
 
Skolan är igång. Ångesten kom tillbaka, som väntat. 
Man känner hur livslusten sakta sugs ur en. Som om det vore med mening. Som om skolbyggnaden står och småfnissar lite över hur jag sjunger ungefär 3 cm i längd varje gång jag öppnar portarna till skolan. 

Ska det behöva va såhär? Ska det inte vara spännande, kreativ, motiverande etc. att gå i skolan?
Min skola är världsbäst. Bästa lärarna, bästa kurserna, bästa skolkamraterna. Men ändå känns det såhär.
 
Eller så är det bara jag som är en fjomp. Och typ känslomänniska.
 
Så nu tänker jag att jag ska se på Mia på Grötö. Dels för att det gör mig gladare, men också för att jag är en tant.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är ingen fjomp!
Du är en känslomänniska. Bra!!!!!!!!!
Du är en tant. Bra!!!!!!!
Du är världens bästa!!!!!

2015-01-15 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



http://www.annikasexpedition.blogg.se