Vart tog disciplinen vägen?

Ha-ha, jag kan inte annat än skratta åt mig själv. Alltså, det här med att plugga? Vad är det för nått? 
Känner mig minst sagt förvirrad-
Upplever att min förmåga att samarbeta har totalt blåst bort med vinden.
Och att sitta hemma och skriva en himla uppsats? Alltså HALLÅ. När det finns öl, vin, spel, quiz, Twin Peaks, Oscargalan, Oscarsfilmer, resor, mat, vänner, böcker... Nähäru, tror inte det du.
 
Sitter med uppsatsen i ett dokument. Stirrar. "yesss..." tänker jag för mig själv "kanske borde skriva nått, eller aa..." Försöker mig på att låta akademisk och som att jag har koll på läget, men allt blir bara fluffflufffluff. 10 sek senare sitter jag inne på aplaceinthesun.com och kollar hus i Grekland. Tummen upp för koncentrationsspannet!
 
Aldrig träffat den här Annika förut - helt fantatiskt vilka nya sidor man hitta hos sig själv! Annars har jag aldrig haft problem att fokusera. Disciplin har ju varit min starka sida!?
 
Tur att man ska till Frankrike snart så jag kan piska på mig själv att plugga innan dess så jag slipper ta med mig plugget dit (hahah who am I kidding?)

Såatte.... snart kommer Patrik och vi ska äta semlor. Så nu ska jag sluta skriva himla blogg och skriva lite tramsuppsats istället. 

ps. ska eventuellt flytta till Hawaii.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



http://www.annikasexpedition.blogg.se