Vart tog ostron och champagne vägen?

WOA
 
Jag har nu levt utan lön i 4, snart 5, månader. Jag bokstavligen huuungrar efter lite lyx och glamour. 
Vad som helst!
 
Jag kollar i ren desperation efter prisvärda paket på Selma Spa, herrgårdshotell, Loka Brunn, slott i Skottland, spahotell i Slovenien - detta går inte längre. Jag måste ta tag i detta. Jag är ju för tusan en kvinna som bär Coco Chanel parfym. Då kan man inte leva såhär, totalt utan lyx eller flärd. Jag har inte ens ätit en bit rött kött på alldeles för länge.
 
Jag har bestämt att jag ska bjuda mig och min lika fattiga själsfrände på restaurang imorgon när jag förhoppningsvis får lite lön. 
Det är vi värda.
För trots brist på pengar och glamour atm, så är jag bortskämd i lyxen av att vara oförskämt älskad av min andre hälft.
 
http://www.marriott.co.uk/hotels/travel/edigs-dalmahoy-a-marriott-hotel-and-country-club/ 
spelar ju för fan inte ens golf
 
 

vart tog drinkarna på rivieran vägen?


och vinet uppe på kupolen?


vart tog rhodoslyxen vägen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



http://www.annikasexpedition.blogg.se